Tuesday, 13 November 2012

Miyo - Mars

  Let's get two posts out there today to make up for my non-blogging.

  Hmm... Two coats? Perhaps. Slightly runny formula. Dark purple base with blue shimmer. Very much too dark for my taste, I'm afraid. But thank you, Linda, for this gift anyway! It was very kind of you. And just so you people don't think I am terribly rude now because I don't like my gift: She gave it to me because she didn't like it either. 



  Vi kör på ett inlägg till idag, för att gottgöra min frånvaro.

  Hmm, två lager? Kanske. Mörklila bas med blått skimmer. Något rinnig formel och alldeles för mörkt för min smak, är jag rädd. Men tack ändå, Linda, för denna lilla gåva. Det var oerhört snällt. Och så ni inte tycker att jag är hiskeligt otrevlig som inte gillar min gåva: jag fick den för att hon inte heller gillade den.

4 comments:

  1. Haha... varsågod! :-D Nu har du ju provat den iaf!

    ReplyDelete
  2. Jag tycker det är jättefint! Men sen är ju jag också väldigt svag för den här mörkblå färgen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mörkt är inte min grej alltså.

      Delete